piątek, 15 stycznia 2016

HOME SESSION | WHITE BEDDING

Cześć Wam, dawno mnie tutaj nie było z powodu zbliżającego się końca semestru, prawa jazdy oraz innych obowiązków. Postanowiłam zrobić dawno zaplanowaną sesję. Po długim wyczekiwaniu w końcu się udało. Sesja jest luźna, domowa. Nie chciałam, żeby każda moja sesja wyglądała tak samo, więc wraz z przyjaciółmi zrobiliśmy coś innego, świeżego. Zwykły biały t-shirt i boyfriendy to moje ulubione zestawienie, ponieważ jest wygodne i ostatnio bardzo modne. A zdjęcia z szarym sweterkiem ukazują delikatność, a takie zdjęcia nigdy się nie nudzą. Przynajmniej dla mnie. Zdjęcia domowe powstały ze względu na pogodę, która nie sprzyjała zrobieniu zdjęć na zewnątrz. Także życzę Wam miłego oglądania i mam nadzieję, że w końcu się zabiorę za bloga i posty będą ukazywać się częściej. Chciałabym też życzyć Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku, żebyście zawsze byli sobą i robili to co kochacie. Nie odkładajcie swoich planów na później, bo nie ma na co czekać. :-)




























5 komentarzy: