sobota, 7 listopada 2015

LET'S START | INTRODUCTION

Cześć nazywam się Martyna Młodziejewska mam 18 lat. Na bloga modowego namówili mnie moi przyjaciele Zuzia i Michał. Długo musieli mnie przekonywać ponieważ nie byłam do końca pewna  czy się nadaje. Jednak po głębszym namyśleniu postanowiłam spróbować. Od jakiegoś roku interesuje się nowymi trendami, przeglądam blogi polskich oraz zagranicznych mistrzyń modowych. 
Jeżeli spodoba wam się mój blog i moje ogólne życie, chcielibyście wiedzieć więcej lub widzieć zapraszam na :
Mam nadzieje że mój indywidualny styl przypadnie do waszych gustów.:)
Konstruktywna krytyka, czy komentarze na temat outfitów lub własne przemyślenia chętnie czytane:)
_________________________________________________________________________________
                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz